• +962123456
  • user@email.com
  • تهران-خ اول- پلاک دوم
  • +93420000
پکیج رایگان کنکوری

پکیج رایگان کنکوری

نرم افزار اتوکد ۲۰۱۶ جدید ترین ویرایش از پرکاربردترین ابزار نقشه کشی در سرتاسر جهان می باشد. همانطور که می دانید نرم افزار اتوکد بیش

دانلود فیلم آموزش جامع فارسی اتوکد ۲۰۱۶

autocad 2016 دانلود فیلم آموزش جامع فارسی اتوکد 2016

نرم افزار اتوکد ۲۰۱۶ جدید ترین ویرایش از پرکاربردترین ابزار نقشه کشی در سرتاسر جهان می باشد. همانطور که می دانید نرم افزار اتوکد بیش از بیست سال است به انتخاب اصلی تمامی افراد مرتبط با بحث نقشه کشی و طراحی دو بعدی چه در زمینه صنعتی و چه ساختمانی می باشد.

Autocad اولین نرم افزاری است که برای یادگیری به یک دانشجوی عمران و یا مهندس مکانیک یا برق و همچنین معماری و نقشه برداری و یا حتی صنایع و شیمی توصیه می گردد.
در مجموعه ای که مشاهده می فرمایید در قالب آموزش مالتی مدیا به زبان فارسی توانایی کار با نرم افزار قدرتمند و پرکاربرد Autocad 2016 را فرا خواهید گرفت. در ادامه می توانید عناوین سرفصل های این مجموعه را ملاحظه کنید. توجه کنید که مجموعه فوق شامل آموزش از سطح مقدماتی تا پیشرفته شده و همراه با نرم افزار اتوکد ۲۰۱۶ ارائه می گردد.شما در ادامه مطلب می توانید این نرم افزار آموزشی بسیار قدرتمند را از میهن دانلود دریافت نمایید.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط:
لایک : 0
کد امنیتی رفرش
نام سایت

پکیج رایگان کنکور

اپلیکیشن امکان را بهتر بشناسیدبرنامه ای کامل، با امکاناتی فوق العاده تدریس ویدیویی کامل دروس توسط رتبه های برتر کنکور و نخبگان مشاوره رایگان به صورت آنلاین مرجع پادکست های کنکوری و انگیزشی دفتر برنامه ریزی هوشمند بانک سوالات کنکورهای سالهای اخیر نمودار های تحلیلی رشد و پیشرفت داوطلب مقالات صوتی ، نوشتاری و تصویری

متن کامل