• +962123456
  • user@email.com
  • تهران-خ اول- پلاک دوم
  • +93420000
پکیج رایگان کنکوری

پکیج رایگان کنکوری

نام اثر: هیهات کیفیت: hd 720p – مخاطب: بزرگسالان نوع فیلم: سینمایی محصول: ایران موضوع: اجتماعی – سیاسی کارگردان: مصطفی احمدی نویسندگان و کارگردانان روایت اول تا چهارم به ترتیب: هادی ناییجی، دا

دانلود فیلم هیهات با کیفیت

نام اثر: هیهات

کیفیت: hd 720p – 5stars

مخاطب: بزرگسالان

نوع فیلم: سینمایی

محصول: ایران

موضوع: اجتماعی – سیاسی

کارگردان: مصطفی احمدی

نویسندگان و کارگردانان روایت اول تا چهارم به ترتیب: هادی ناییجی، دانش اقباشابی، سید روح الله حجازی، هادی مقدم دوست

تهیه کننده: محمدرضا شریفی

با هنرنمایی: حامد بهداد، حمید فرخ نزاد، مینا ساداتی، بابک حمیدیان، آلا نجم و…

سال تولید: ۱۳۹۴

تاریخ انتشار: ۱۳۹۵

مدت زمان: ۱۱۰ دقیقه

خلاصه داستان فیلم هیهات: این فیلم چهار اپیزودی سعی در نمایش چهار گوشه از ارتباط مردمان معاصر با فرهنگ و منش عاشورایی دارد. “نمایش شوق زیارت و توسل”، ” حس عزت نفس و غیرت انسانی با پیروی از سیدالشهدا”، تاثیرگذاری و ماندگاری خطبه حضرت زینب (س)” و “رویارویی مدافعان حرم با داعشیان” توصیف محتوایی این چهار گوشه است.

لینک دانلود:

==========================================
uptv-ir-1 دانلود فیلم هیهات با کیفیت HD و لینک مستقیم
uptv-ir-3 دانلود فیلم هیهات با کیفیت HD و لینک مستقیم – سرور کمکی
uptv-ir-1 حجم: ۹۲۹ مگابایت
مطالب مرتبط:
لایک : 0
نظرات برای این مطلب
  • بابت محتوای خوبتون متشکرم و میخواستم یه موضوعی در رابطه با بهبود محتوای سایتتون بهتون بگم که مثل سایت های فروشگاهی عمل کنید بهتره، مثلا: فروشگاه معروف و پر مخاطب سین دخت که الان بخش عطر و ادکلن های خارجی جذاب راه اندازی کرده.
    پیشنهاد میکنم که حتما به این فروشگاه اینترنتی عالی (فروشگاه سین دخت) سر بزنید.
  • سینما در ماشین
    https://www.irantic.com/car-cinema
    من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
    شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
    پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
    سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.
کد امنیتی رفرش
نام سایت

پکیج رایگان کنکور

اپلیکیشن امکان را بهتر بشناسیدبرنامه ای کامل، با امکاناتی فوق العاده تدریس ویدیویی کامل دروس توسط رتبه های برتر کنکور و نخبگان مشاوره رایگان به صورت آنلاین مرجع پادکست های کنکوری و انگیزشی دفتر برنامه ریزی هوشمند بانک سوالات کنکورهای سالهای اخیر نمودار های تحلیلی رشد و پیشرفت داوطلب مقالات صوتی ، نوشتاری و تصویری

متن کامل